Welkom

Het laatste verenigingsnieuws

80jarig jubileum

Apr 2024

Update over het 80jaar jubileum uitje!!! Het Vissen is van 12:30uur tot 17:30uur waar aansluitend de BBQ zal plaats vinden. Er zijn ook enkele prijzen te winnen met het forel vissen! Dus trek die truken doos maar open!! Voor de mensen die willen, We verzamelen om 11uur op de oudemarkt te schinnen en zullen rond 11:30 vertrekken naar Neeritter.

Wedstrijd data

Apr 2024

Beste Vissers, Er gingen 2 verschillende datums rond wanneer de vis wedstrijden plaats zouden vinden. Verschillende datums zijn nu aangepast op de website. Als jullie deze al genoteerd hadden in de agenda check ze dan voor de zekerheid!

Clubkampioenschappen 2024!!

Apr 2024

De clubkampioenschappen komen er weer aan! 14april is de eerste wedstrijd deze vind plaatst op de Oude markt! Je kunt inschrijven hiervoor via Jos Renkens: 0629548040 joma.renkens@hotmail.com Inschrijf geld voor alle club wedstrijden voor 10 euro in totaal. Elke wedstrijd is er een prijs te winnen en voor de club kampioen is er een extra prijs. Dit word mede mogelijk gemaakt door: John en Nelly Backers Hengelsport!

40 jarig bestaan IVN Beekdalen/ Schinnen

Apr 2024

Op zondag 14 april van 13- 16 uur in het IVN lokaal (naast brandweer), Burgemeester Pijlsstraat 1d, Schinnen IVN Schinnen bestaat 40 jaar, dit willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan. Op zondag 14 april nodigen wij U uit om kennis te maken met onze doelstellingen en activiteiten.

Let op! 2de karper weekend is verplaatst

Apr 2024

Deze hebben we een week naar voren moeten verplaatsen!

Welkom

Sponsoren: