Opgelet: Verenigingslijst noodzakelijk !

Dinsdag, 5 juli 2016

Bij controles blijkt dat de vissers de verenigingslijst niet bij zich hebben. Naast de VISpas met vermelding HSV Ons Genoegen te Schinnen is een verenigingslijst noodzakelijk. Bij ons is dat het vijverreglement waarop de visser vispasnummer moet noteren en die hij moet ondertekenen voor gelezen en akkoord met de vermelde verboden en voorwaarden. Dan pas voldoet de visser aan de wettelijke verplichtingen. Bij ontbreken van geldige documenten zoals de verenigingslijst kan boete van € 140,- door BOA of politie gegeven worden!!

Bij ons is dat het vijverreglement waarop de visser zijn vispasnummer moet noteren en die hij moet ondertekenen voor gelezen en akkoord met de vermelde verboden en voorwaarden. Dan pas voldoet de visser aan de wettelijke verplichtingen. Bij ontbreken van geldige documenten zoals de verenigingslijst kan boete van € 140,- door BOA of politie gegeven worden!!

HEEFT U NOG GEEN VERENIGINGSLIJST/ OF BENT U DEZE KWIJT?

DAN:

DOWNLOAD HIER DE VERENIGINGSLIJST 2016 !!!

- ONDERTEKEN DE LIJST en ZET HIER UW VISPAS NUMMER OP
- NEEM DEZE ALTIJD MEE ALS U GAAT VISSEN AAN ONZE VIJVERS