VISPAS en contributie 2018

Zaterdag, 7 oktober 2017

HSV Ons Genoegen heeft al twee jaar de ledenadministratie, innen contributie en verstrekken VISpas ondergebracht bij Sportvisserij Nederland. Mutaties (bv adreswijziging, email of telefoonnummer) en afmelden (voor 2018 was dat 1-10-2017) via ledenadministratie@vispas.nl Het innen van de incasso’s zal in begin november zijn en toesturen van acceptgiro”s half november. Wie op 2 december betaald heeft zal vóór 1 januari de VISpas en verenigingsvergunning in huis hebben. Dus zorg voor tijdige betaling!

De prijzen voor 2018:

• Jeugd vispas t/m 13 jaar                              € 10,00
  • Vispas 14 t/m 64 jaar                                    € 45,00
  • Senior plus vispas 65 jaar                           € 42,50
  • Gast vergunning (reeds lid andere HSV)   € 22,50
  • Dagkaart
    Junioren                                                          € 2,00
    Senioren                                                          € 5,00
  •  Visblad                                                          € 10,00

Inschrijfgeld nieuwe leden wordt 10 Euro en korting voor incasso komt te vervallen.

Mvg

NW Rompelberg