karperweekend 5

Vrijdag, 2 september 2022 - Zondag, 4 september 2022

Karperweekenden mulderplas 2022.
De karperweekenden zullen telkens in het eerste volle weekend van Mei tot en met Oktober plaatsvinden namelijk op 6,7 en 8 Mei - 3,4 en 5 Juni - 1,2 en 3 Juli - 5,6 en 7 Augustus -
2,3 en 4 September - 7,8 en 9 Oktober.
De voorbije jaren was het uitsluitend alleen voor leden mogelijk om in te schrijven voor de karperweekenden.
Dit jaar is er als zijnde van proef ook voor niet leden de mogelijkheid om in te schrijven voor de karperweekenden .
Inschrijven is mogelijk vanaf 2 weken tot uiterlijk de dinsdag voor een karperweekend.
Wees hier snel bij vol is vol.
Inschrijfgeld voor leden bedraagt €15. Per deelnemer.
Inschrijfgeld voor niet leden bedraagt €25.Per deelnemer.
Inschrijfgeld dient na inschrijving te worden overgemaakt.
Hierover krijgt iedereen die zich inschrijft dan nog verdere informatie betreffende het rek nr waar het inschrijfgeld naar moet worden overgemaakt.
Afmelden is mogelijk tot en met de donderdag voor het karperweekend bij niet tijdig afmelden is er geen restitutie van inschrijfgeld .
Er zijn buiten de stekken die gereserveerd zijn voor de karpercommissie nog 7 stekken beschikbaar
Alle stekken zijn geschikt voor singles en of koppels.
Er zijn voor 2 categorieën prijzen te winnen namelijk 3 prijzen voor de zwaarste vis en 3 prijzen voor het meeste totaalgewicht.
Prijzen zullen waardebonnen zijn van verschillende hengelsport winkels.
Prijzengeld wordt samengesteld uit het inschrijfgeld, sponsoring en bijdrage uit de clubkas.
Op vrijdag om 17 uur is de loting ruilen van de stek is niet toegestaan.
Om 19 uur starten met vissen en voeren.
Gedurende het weekend zal er om de 3 uur een weegmoment zijn.
De vangst dient tot aan een weegmoment te worden bewaard in een bewaarzak of retainer mocht het voorkomen dat er meer vis wordt gevangen dan men kan bewaren zal er eerder worden gewogen.
De leden van de karpercommissie zullen de vangsten wegen.
Iedere deelnemer zal in een groepsapp zijn vangst melden.
Iedere karper die gevangen wordt dient te worden gefotografeerd.

Namens de karpercommissie wensen wij u allen een goede vangst.

Reglement