Het laatste verenigingsnieuws

Wedstrijden 2021

publicatiedatum: Zondag, 24 januari 2021

Beste wedstrijdvisser, Op dit moment staan er niet veel wedstrijden gepland voor 2021. Dit heeft te maken met de huidige pandemie waar wij in leven. Het organiseren van wedstrijden kost veel moeite, het is zonde als dit gedaan wordt om deze vervolgens weer af te moeten lassen. Mocht gaande het jaar blijken dat er meer mogelijk is zal door de wedstrijd commissie en bestuur gekeken worden naar de mogelijkheden om het aanbod van wedstrijden te vergroten.

Dagkaarten

publicatiedatum: Dinsdag, 12 januari 2021

Dagkaarten zijn momenteel niet verkrijgbaar bij de verkooppunten omdat de winkels i.v.m. Corona maatregelen beperkt open of gesloten zijn. Dagkaarten kunt U afhalen dagelijks op Dorpstraat 1 te Oirsbeek nadat U van te voren gebeld heeft naar 046 442 8350 en vrijdag, zaterdag en zondag op Streekstraat 13 te Amstenrade telefoon nummer 0615552809. Dagkaarten junior voor 3 Euro en senior 5 Euro. Gelieve contant en met gepast geld betalen.   De Algemene ledenvergadering wordt uitgesteld tot maart 2021. De uitnodigingen en agenda worden t.z.t vis nieuwsbrief toegestuurd.   Mvg het Bestuur HSV Ons Genoegen.

Volg ons ook op