Mededeling parkeren Mulderplas:

Zaterdag, 22 april 2023

Als bestuur willen we onze leden erop wijzen om enkel te parkeren MET een geldige parkeervergunning op de parkeerplaats Mulderplas.
Gezien de manier van gebruik van de parkeerplaats door NIET vissers, met name in het paas weekend, heeft het bestuur nauw overleg gehad met politie.

Er gaat bekeurd worden voor iedere bestuurder die de auto parkeert op de betreffende parkeerplaats, als deze geen geldige parkeer vergunning zichtbaar achter de voorruit van diens voertuig plaatst !
Geldige parkeervergunning is enkel geldig wanneer het kenteken is ingevuld en houder in bezit is van de VISpas van HSV Ons Genoegen Schinnen !
Dit houdt dus ook direct in dat parkeren zonder parkeervergunning zonder pardon wordt geverbaliseerd !!

Naast de parkeer vergunning komt er ook een slot aan de slagboom:
Zoals al eerder aangegeven is de parkeerplaats enkel voor leden van HSV Ons Genoegen - Schinnen met een parkeervergunning.
Vanaf aanstaande maandag zal de geplaatste slagboom worden voorzien van een slot.
Voor leden wat gebruik willen maken van de parkeerplaats het verzoek om een mail of pb te sturen voor het verkrijgen van de toegangscode

Bij constatering van ‘verkeerd’ parkeerders het verzoek om kenteken door te geven aan het bestuur.

Vriendelijke groet,
Bestuur HSV Ons Genoegen Schinnen