Parkeerbeleid 2023

Beste,

Sinds een aantal jaren is ons parkeerbeleid aan de Muldeprlas te Thull aangepast.

Aan de vijver mogen alleen leden van HSV Ons Genoegen te Schinnen parkeren.
Hiervoor delen wij parkeer kaarten uit die op kenteken zijn uitgeschreven.

Deze zijn aan te vragen via:
parkeervergunning@hsvonsgenoegenschinnen.nl

Voorwaarden:
Ieder lid van HSV Ons Genoegen Schinnen wat gebruik wil maken van de Parkeerplaats moet voldoen aan een aantal voorwaarden:
-In het bezit van een geldige jaarvergunning van onze vereniging en VISpas
-In het bezit van een ingevulde Parkeervergunning
-Daadwerkelijk aanwezig zijn aan de vijver om te vissen
-De slagboom na het op- en afrijden van de Parkeerplaats ALTIJD achter zich te sluiten !!!!
Bij het niet naleven van de voorwaarden kan het lid zijn recht op parkeren op de parkeerplaats worden ontnomen !!!!
Bij constateringen van overtredingen van de Parkeervoorwaarden, ook van niet vissers, graag dit doorgeven aan het bestuur / controleur of handhaving.
Zowel door handhaving en BOA’s zal er streng gecontroleerd gaan worden op het naleven van de parkeer voorwaarden, bij het niet nakomen ervan kunnen eveneens boetes worden uitgeschreven !!

Met vriendelijke groet,
HSV Ons Genoegen Schinnen