Voerboot reglement

Reglement gebruik voerboten op de visvijver Mulderplas:

Richtlijnen van de vereniging voor de voerboot vergunning:
•De vergunning is los te verkrijgen. Men betaald hiervoor een vergoeding van €20,00;
•De vergunning is alleen te verkrijgen bij de Karper commissie van de vereniging “HSV Ons Genoegen Schinnen”;
•Bij het verkrijgen van de vergunning dient met het onderstaande reglement te lezen en bij akkoord te ondertekenen;
•Er worden maximaal 50 vergunningen verstrekt;
•De vergunning wordt in eerste instanatie alleen verstrekt aan leden die minimaal 3jaar lid zijn van de vereniging “HSV Ons Genoegen Schinnen” en die zich als een goed visser de afgelopen jaren hebben gedragen.

Het gebruik van een radiografisch bestuurbare voerboot is toegestaan. Andere boten of vlotten zijn niet toegestaan.

•De voerboot mag het hele jaar gebruikt worden;
•De voerboot mag niet groter zijn dan 0,8mtr;
•Er mogen zich geen personen op de voerboot bevinden;
•De voerboot wordt niet onnodig te water gelaten;
•De voerboot mag geen hinder aan derden veroorzaken;
•Men mag alleen met de voerboot zijn/haar hengel(s) uitvaren;
•Men dient binnen de grenzen van zin/haar visstek te blijven en mag onder geen beding in het visgebied van de buurman varen;
•De voerboot mag alleen op de mulderplas gebruikt worden.

*Bij een klacht en/of misbruik ontvangt men een aantekening middels een brief van de vereniging. Bij een tweede klacht en/of misbruik word de voerboot vergunning ingetrokken. Men heeft geen recht op restitutie.
*Bij gebruik van een voerboot zonder de daarvoor benodigde vergunning, ontvangt men een aantekening middels een brief.
*De vereniging kan ten allen tijde het gebruik van de voerboot verbieden.

Website: www.hsvschinnen.mijnhengelsportvereniging.nl