Wedstrijd reglement karper weekend

•De loting is vrijdag om 17.00 , er wordt na de loting niet geruild.
•De wedstrijd begint op vrijdag om 19.00 uur en duurt tot zondag 09.00 uur.
•Prijsuitreiking is zondag rond 10.00 op de parkeerplaats van de Mulderplas.
•Voor het startsein mag er niet gevoerd worden.
•De single deelnemers vissen maximaal met 2 hengels.
•Koppels vissen met maximaal 4 hengels per koppel.
•Bij het verlaten van de stek tijdens het karper weekend dienen de deelnemers hun hengels binnen te halen als er bij de koppels 1 deelnemer de stek verlaat dienen er 2 hengels te worden ingehaald.
•Gedurende het weekend mag er per stek maximaal 3 kilo voer worden gebruikt hieronder vallen boillies, partikels en pellets en alle andere soorten voer.
•Carp care kit, fatsoenlijke onthakingsmat, en een degelijk schepnet zijn verplicht.
•Per nacht mag 1 persoon per deelnemer mee overnachten. Overige personen, niet deelnemers en gasten, dienen 2 uur na zonsondergang het gebied te verlaten. Geluidsoverlast door gast kan leiden tot diskwalificatie.
•Deelnemer dient aan de Karper Commissie door te geven indien er een gast blijft overnachten.
•Anders dan in het vijver reglement vermeld is een barbecue tijdens het karper weekend toegestaan. Open vuur blijft verboden.
•Hou het rustig ga niet onnodig lawaai maken, radio mag geen overlast voor andere deelnemers veroorzaken.
•Let op met alcoholische dranken zet deze niet in het zicht van overige bezoekers.
•Overmatig alcohol gebruik en drugs gebruik zijn niet toegestaan en leidt direct tot diskwalificatie en uitsluiting van deelname aan komende Karper Weekenden.
•Voor alle verdere regels geldt het vijver reglement en bij vragen of onduidelijkheid beslist de karper commissie.
•Laat uw vis stek netjes achter. De commissie voorziet uw van vuilniszakken als u deze niet voorhanden heeft.
•Voor de prijs uitreiking controleert de commissie de achter gelaten visplekken. U kan verzocht worden om uw vis stek schoon te maken. Als u hier niet aan voldoet kan u gediskwalificeerd worden en uitgesloten worden van komende deelname. Vuilniszakken bij houtenbak parkeerplaats afleveren.
•Op het zicht achter gelaten feaces en toilet papier kan leiden tot diskwalificatie.
•Bij het niet naleven van de regels en of aanwijzingen van de karper commissie en controleur loopt men het risico om te worden gediskwalificeerd en wordt deelname aan komende Karper Weekenden uitgesloten.
•Gebruik van een natuurlijke kleur tent is verpicht.

De Karper Commissie wenst u allen een goede vangst

Website: www.hsvschinnen.nl